Gülsen Kılıçaslan - Deli Pdf indir Kitabı pdf indir - 1 Pdf Kitap indir

31 Temmuz 2019 Çarşamba

Gülsen Kılıçaslan - Deli Pdf indir

Gülsen Kılıçaslan - Deli e-kitabi indir


Gülsen Kılıçaslan - Deli Kitap Açıklaması

Gülsen Kılıçaslan - Deli pdf indir , Annem ve babam, bana karşı hiçbir vakit, o şefkatli ve ilgili anne babalar gibi olmadılar. O yüzden ben de küçüklüğümden beri kendimi, rengârenk hayaller kurarak mutlu etmeyi öğrendim. En sevmiş olduğim hayalin rengi ise beyazdı. Beyaz bir gelinlik… Beyaz, mutluluğun, aşkın ve bir gün kendi yuvamı kurabileceğimin müjdecisiydi. Bu evde kavuşamadığım huzura, kendi kurduğum yuvada haiz olacağıma gerçekten inanarak büyümüştüm. Oysa şimdi akrabalarım, bu hayalimi de elimden almıştı.Benimle aslabir ilgisi olmayan bir vakadan dolayı, hiç tanımadığım ve civardaki her insanın Deli diye bilmiş olduğu bir insanla evlenmek zorundaydım. Tüm ilçede deli diye tanınan bir adam: Emre. Aradığı şefkati ailesinden bile görememiş, tek imgesel bigün sevdiği insanla evlenmek olan bir genç kız: Elif. Ve mecburi bir evlilik. Kimsenin bilmediği bir ruhsal sorunla boğuşan Emre ve Emre’yi tanıdıkça ona karşı anlayamadığı bir halde merhamet duymaya süregelen Elif, gerçek bir aile olabilecek miydi?
Gülsen Kılıçaslan - Deli E-Kitabı Pdf indir

By1pdfkitapindir.blogspot.com

2 yorum:

Google a Kayıtlı Değilseniz Lütfen ANONİM Seçeneği ile yorum yazınız..